loading...
سايت رسمي دانشجویان پرستاری همدان نيم سال دوم-1391
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
يلداي هرسالتان خوش وخرم وبه ميمنت وشادي 0 312 saeid
6ویژگی مهم یاران موعود عصر(عج) 0 89 saeid
فواید سبیل برای آقایان را بدانید 0 86 saeid
دختر عموی ((phd)) دار ما(داستان کوتاه) 0 71 saeid
محبوب خدا 0 66 saeid
حماقت یا جنون عشق؟ 0 67 saeid
دوستی.... 0 62 saeid
بيانيه شركت در نظرسنجي 0 67 saeid
نيمه شعبان مبارك 0 102 saeid
مرکز علوم و اعصاب ایران قطب علمی جهان می‌شود 0 79 saeid
اعلام تعرفه‌های جدید دندانپزشکی از هفته‌ آینده/ کاهش 70 درصد پرداختی مردم از \"خدمات د 0 85 saeid
هیچ ارتباط الکترونیکی از کنترل کامل سرویس‌های جاسوسی آمریکا مصون نیست/ \"NSA 0 90 saeid
خردسال ترين شهيد حملات داعش تصوير 0 94 saeid
بيوگرافي بهادر مالكي صداپيشه فاميل دور گفتوگو 0 206 saeid
شناسنامه فاميل دور 0 481 saeid
معرفي ديبي 0 142 saeid
كه بايان در اگر.... 0 76 saeid
در كلاه قرمزي 93 چه گذشت عكس وتيپوگرافي كامل 0 105 saeid
فامیل دور وببعی به صورت مستقل وارد انتخابات شدند! 0 73 saeid
بیوگرافی بچه فامیل دور عکس 0 361 saeid
lovely pics 0 69 saeid
چه کیفی میده اگه...... 0 76 saeid
داشتن ابرو خیلی مهمه عکس 0 78 saeid
دروغ میگم؟ 0 77 saeid
همه چی حل شد وقتی 0 64 saeid
گلایه یه هموطن لر از خدا 0 97 saeid
تفعلی براستاد سخن 0 68 saeid
حال واحوال! 0 67 saeid
چرا در سايت برخي از برنامه ها اجرا نميشه مثل صندلي داغ و...؟؟؟ 0 94 saeid
زمستونه وبرفو بارونه و... 0 102 saeid
سعیداسکندری بازدید : 40 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

نتيجه نهايي علت فوت خانم چوييني:

توجه داشته باشيد كه اين مطلب به نقل از دانشگاست ومن هيچ قضاوتي در رابطه با اين مطلب ندارم.

 

دانشجوی پرستاری همدان خودکشی کرده است

سرپرست دانشگاه گفت: بر اساس بررسي‌هاي دقيق و شبانه‌روزي مراجع ذي‌ربط كه اينجانب لحظه به لحظه رصد نموده و بر اساس اعلام نظر رسمي نيروهاي انتظامي و آگاهي و پزشكي قانوني علت مرگ دانشجوي پرستاري خودكشي از نوع حلق‌آويزي بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وب دا در همدان.......(((بقيه در ادامه مطلب.....)))


به گزارش پایگاه خبری وب دا در همدان  حبیب‌اله موسوی‌بهار در جمع خبرنگاران با قدردانی از زحمات فعالان عرصه فرهنگ و رسانه با بیان اینکه اطلاع‌رسانی صحیح و بموقع از ارکان اساسی سلامت جامعه باعث روشنگری مردم و رفع شایعات است، از افرادی که با رفتار غیر قانونی موجب تشویش اذهان عمومی می شود گله کرد.

وی ضمن ابراز تأثر از فوت دانشجوی دانشکده پرستاری، با تأکید بر اینکه شفاف‌سازی و روشنگری افکار عمومی نباید به رقابتهای ناصحیح آلوده شود، گفت:‌ رفتار ناصحیح یکی از فعالان عرصه رسانه موجب تشویش و ناراحتی شد به طوریکه قبل از هرگونه اقدام پزشک قانونی مطلب سراسر کذب، تحریك‌کننده و خطرناکی منتشر شد که این موارد با قدرت پیگیری می‌شود تا حقوق مردم، دانشجویان، دانشگاه و خانواده مرحومه ضایع نشود.

وی افزود: این دانشجو ورودی نیمسال دوم سال تحصیلی گذشته بود، امسال ترم دوم تحصیل را آغاز کرد و در خوابگاه ریحانه واقع در پردیس دانشگاه مستقر بود.

وی با بیان اینکه 19 مهرماه در خوابگاه 327 دانشجو ساکن بودند، گفت: در شب حادثه این مرحومه در اتاق تنها بود و طبق اعلام دیگر دانشجویان خوابگاه تا حوالی نیمه شب با یکدیگر بوده‌اند و نیمه شب برای خواب به اتاق خود رفت.

وی افزود: پزشک قانونی با دستور قضایی که شنبه حوالی ساعت 10 صادر شد، حدود ساعت 12 ظهر روز شنبه معاینه جسد در حضور والدین و برادر و خواهر ایشان و بعد کالبدشکافی انجام شد.

بر اساس گزارش پزشک قانونی کمترین اثری از خونمردگی، ضربه، زخم و شکستگی در مرحومه مشاهده نشد و نیز در معاینه اولیه اثری از نزاع، کشمکش، پارگی لباس و پارگی دکمه مشاهده نشد و این بخش از ماجرا به تأيید دانشجویانی که دانشجوي متوفي را در صبح روز جمعه براي اولين بار به صورت حلق‌آويز مشاهده كرده‌اند رسيده است.

در اتاق این مرحومه طبق اعلام مدیریت حراست و اقرار دانشجویان اثری از به هم ریختگی و دستکاری وسایل مشاهده نشد.

وی با بیان اینکه ساختمان خوابگاه بسیار امن و مطمئن است، اظهار داشت: در شب حادثه دو نفر از کارکنان حراست و دو ناظمه به دلیل ناآشنایی دانشجویان با محیط خوابگاه در خوابگاه حضور داشتند و این دو برابر استانداردهای خوابگاهی است.

وی با اشاره به برگزاری نشست خبری پزشکی قانونی، اطلاع رسانی در برخی موارد تخصصی را در حیطه وظایف آنان دانست.

وی با اشاره به حضور کارگران برای نصب شیشه، آبگیری رادیاتورها در همه خوابگاه‌ها قابل پیش بینی است، تصریح کرد: کارگران با حضور ناظمه یا حراست مشکلات را رفع می‌کنند همچنین آخرین فردی که برای نصب پنجره فعالیت داشته ساعت 9:40 دقیقه از خوابگاه خارج شده است زیرا ورود و خروج‌ها به طور کامل ثبت و کنترل می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در اتاق خوابگاه‌ها از نظر امنیتی کلید سمت داخل اتاق غیر فعال است زیرا این خوابگاه مجموعه مسکونی جوانان است و هر لحظه ممکن است حادثه ای رخ دهد لذا بايد امكان دسترسي به اتاق توسط ناظمه‌ها و نيروهاي امدادي ميسر باشد.

وی در بخش دیگری از صحبیت‌ها با بیان اینکه تحسنی وجود ندارد، اظهار داشت: برخی دانشجویان با راهنمایی ما برای یادبود دوستشان در سالن اجتماعات دانشکده پزشکی جمع شدند و یادبود برای همکلاسی بلامانع است چنانچه اولین روز یادبود با حضور اینجانب و در تجمعی محترمانه برگزار شد و اینجانب قولهای اعلام شده را پیگیری کردم.

وی با طرح این سئوال که آيا بعد از ساعت یک نیم شب آیا یک نفر را بدون درگیری می‌توان حلق آویز کرد، گفت: بر اساس گزارش پزشكي قانوني آزمایش‌های سم شناسی نشاندهنده پاک بودن است و شواهد پزشکی نيز بر اساس همان گزارش به همراه دیگر شواهد موجود نشاندهنده خودکشی است.

وی در ادامه با نشان دادن تصاویری از نمای بیرونی و داخلي و محوطه خوابگاه كه داراي تمام امكانات استاندارد امنيتي و حفاظتي و امدادي بود و سالن‌های مختلف خوابگاه، چیلرها و تأسیسات پشت‌بام و اتاق‌های اين خوابگاه‌ اظهار داشت:‌ ورود دانشجویان به خوابگاه حاصل تلاش چهار ماهه بود که شیرینی به ثمر نشستن تلاش ها با این اتفاق تلخ شد.

وي از خبرنگاران حاضر دعوت كرد كه در صورت تمايل مي‌توانند با هماهنگي دانشگاه از بخش‌هاي مختلف خوابگاه ديدن نموده و گزارشات و تصوير تهيه كنند.

 

 


دانشگاه علوم پزشکی همدان از روزنامه اعتماد شکایت کرد

سرپرست دانشگاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی همدان به دلیل نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی از روزنامه اعتماد شکایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا در همدان، حبیب‌اله موسوی‌بهار ظهر امروز در نشست خبری با قدردانی از زحمات فعالان عرصه فرهنگ ورسانه، با بیان اینکه اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع از ارکان اساسی سلامت جامعه و باعث روشنگری مردم و رفع شایعات است، از رفتار غیر‌ قانونی روزنامه اعتماد که موجب تشویق اذهان عمومی شد، انتقاد کرد.

وی با ابراز تأثر از فوت دانشجوی دانشکده پرستاری، با تأکید بر اینکه شفاف‌سازی و روشنگری افکار عمومی نباید به رقابتهای ناصحیح آلوده شود، اظهار داشت:‌ رفتار ناصحیح روزنامه اعتماد و بی‌تدبیری برخی رسانه‌ها که این خبر کذب را به نقل از این روزنامه منتشر کردند، موجب تشویش اذهان عمومی شد.

سرپرست دانشگاه تصریح کرد:‌ دانشگاه علوم پزشکی همدان شکواییه‌ای علیه اقدام نادرست و مجرمانه این روزنامه تنظیم و به مراجع ذیصلاح تقدیم کرده است و این شکایت را قویاً تا رسیدن به نتیجه پیگری می‌‌کند.

وی افزود: این رسانه قبل از هرگونه اقدام پزشک قانونی مطلب سراسر کذب، تحریف‌کننده و خطرناکی را منتشر کرد که این موارد تخلف با جدیت تمام توسط دانشگاه علوم پزشکی پیگیری می‌شود تا حقوق مردم، دانشجویان دانشگاه و خانواده مرحومه ضایع نشود.

دکتر موسوی‌بهار یادآور شد: سایت و روزنامه بی‌تعهد در خبری که صبح روز شنبه قبل از بررسی موضوع و اظهار نظر مراجع ذیربط همچون پزشک قانونی، رئیس پلیس آگاهی در سایت منتشر و در روزنامه همانروز چاپ شد بیش از 15 بار کلمه قتل و مقتول را به کار برده است.


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این سایت رسمی بوده وبا طراحی اختصاصی توسط آقای سعید اسکندری برای دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی همدان -1391 طراحی گردیده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ايا كار كردن با سايت براي شما اسان است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 870
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,532
  • بازدید ماه : 3,532
  • بازدید سال : 66,731
  • بازدید کلی : 161,299
  • کدهای اختصاصی