loading...
سايت رسمي دانشجویان پرستاری همدان نيم سال دوم-1391
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
يلداي هرسالتان خوش وخرم وبه ميمنت وشادي 0 310 saeid
6ویژگی مهم یاران موعود عصر(عج) 0 87 saeid
فواید سبیل برای آقایان را بدانید 0 84 saeid
دختر عموی ((phd)) دار ما(داستان کوتاه) 0 69 saeid
محبوب خدا 0 64 saeid
حماقت یا جنون عشق؟ 0 65 saeid
دوستی.... 0 61 saeid
بيانيه شركت در نظرسنجي 0 65 saeid
نيمه شعبان مبارك 0 100 saeid
مرکز علوم و اعصاب ایران قطب علمی جهان می‌شود 0 77 saeid
اعلام تعرفه‌های جدید دندانپزشکی از هفته‌ آینده/ کاهش 70 درصد پرداختی مردم از \"خدمات د 0 83 saeid
هیچ ارتباط الکترونیکی از کنترل کامل سرویس‌های جاسوسی آمریکا مصون نیست/ \"NSA 0 89 saeid
خردسال ترين شهيد حملات داعش تصوير 0 92 saeid
بيوگرافي بهادر مالكي صداپيشه فاميل دور گفتوگو 0 204 saeid
شناسنامه فاميل دور 0 479 saeid
معرفي ديبي 0 140 saeid
كه بايان در اگر.... 0 74 saeid
در كلاه قرمزي 93 چه گذشت عكس وتيپوگرافي كامل 0 104 saeid
فامیل دور وببعی به صورت مستقل وارد انتخابات شدند! 0 71 saeid
بیوگرافی بچه فامیل دور عکس 0 360 saeid
lovely pics 0 68 saeid
چه کیفی میده اگه...... 0 74 saeid
داشتن ابرو خیلی مهمه عکس 0 77 saeid
دروغ میگم؟ 0 75 saeid
همه چی حل شد وقتی 0 62 saeid
گلایه یه هموطن لر از خدا 0 95 saeid
تفعلی براستاد سخن 0 66 saeid
حال واحوال! 0 65 saeid
چرا در سايت برخي از برنامه ها اجرا نميشه مثل صندلي داغ و...؟؟؟ 0 92 saeid
زمستونه وبرفو بارونه و... 0 100 saeid
سعیداسکندری بازدید : 24 سه شنبه 25 آذر 1393 نظرات (0)

ئیس کل سازمان نظام پرستاری:

250 تعرفه خدمات پرستاری قطعاً وارد کتاب ارزشهای نسبی خدمات سلامت شد

رئیس کل سازمان نظام پرستاری گفت: 250 تعرفه خدمات پرستاری قطعاً وارد کتاب ارزشهای نسبی خدمات سلامت شد، این اتفاق میمون اثر مثبتش را روی کارانه پرستاران می گذارد، ضمن اینکه از این پس خدمات پرستاری شناسنامه دار می شود.

 

متن كامل خبر ادامه مطلب

 

سعیداسکندری بازدید : 15 سه شنبه 25 آذر 1393 نظرات (0)

عضو شورای عالی نظام پرستاری:

اجرای قانون تعرفه گذاری، رغبت پرستاران را برای ارائه خدمات با کیفیت، بالا می برد

عضو شورای عالی نظام پرستاری گفت: اجرای قانون بر زمین مانده تعرفه گذاری خدمات پرستاری خواسته بحق پرستاران است و هر مقدار از این قانون که اجرا شود، انگیزه پرستاران برای ارائه خدمات با کیفیت تر را بیشتر می کند.

اجرای قانون تعرفه گذاری، رغبت پرستاران را برای ارائه خدمات با کیفیت، بالا می برد

دکتر عباس حیدری در گفت و گو با خبرنگار نظام پرستاری، درباره تصمیمات اخیر در حوزه پرستاری گفت: به هر حال نظر مثبت وزیر بهداشت درخصوص مسایل پرستاری امیدوار کننده است که ما نیز ضمن استقبال از این رویکرد، از تمام کسانی که پیگیر مسائل پرستاری هستند، قدردانی و تشکر می کنیم.

وی افزود: یقیناً قول ها و توافقاتی که دکتر هاشمی در جلسه اخیر خود با مدیران پرستاری داشت، بسیار امیدوار کننده است و می تواند در ارتقاء فعالیت پرستاران موثر باشد.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری مشهد، ادامه داد: بالاخره هدف پرستاری، کمک به بیمار و ارتقاء سطح سلامت و مراقبت بیماران است و ما هر چه بتوانیم زمینه های تحقق این هدف را فراهم کنیم، نتیجه آن به بیماران و سلامت جامعه بر می گردد.

وی تصریح کرد: قطعاً نظر مثبت متولیان سلامت به حوزه  پرستاری در تحقق این هدف بسیار کمک کننده و مفید است و می توانند بخشی از حقوق جامعه پرستاری را پوشش دهد.

دکتر حیدری، تصمیمات اخیر برای اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری را مثبت ارزیابی کرد و گفت: به هر حال بحث تعرفه گذاری خدمات پرستاری حدود 7 سال است که از سوی جامعه پرستاری پیگیری می شود و از خواسته های بحق پرستاران محسوب می شود و هر مقدار که تحقق عملی آن صورت گیرد، می تواند نقش موثری روی وضعیت معیشتی پرستاران داشته باشد و متقابلاً روی ارتقاء کیفیت خدمات مراقبت و پرستاری اثر دارد.

عضو شورای عالی نظام پرستاری، افزود: وقتی انگیزه خدمت در پرستاران افزایش یابد، طبیعتاً با رغبت بیشتری به ارائه خدمت می پردازند و بی شک منفعت آن در درجه اول به بیماران و سلامت مردم بر می گردد.

http://up.nursepress-hamedan91.ir/up/nursepress-hamedan91/Pictures/cooltext1849701920984246.png

سعیداسکندری بازدید : 18 سه شنبه 25 آذر 1393 نظرات (0)

یانیه شورای عالی نظام پرستاری در خصوص دستاوردهای اخیر جامعه پرستاری

اعضای شورای عالی سازمان نظام پرستاری با صدور بیانیه ای در رابطه با اجرایی شدن قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری و  دیگر دستاوردهای حوزه پرستاری اظهار امیدواری کردند اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری به عنوان یک نوآوری در نظام سلامت ایران و جهان، موجب تقویت هویت و استقلال حرفه ای پرستاران شود.

 

متن كامل خبر ادامه مطلب

 

سعیداسکندری بازدید : 28 سه شنبه 25 آذر 1393 نظرات (0)

رئیس کل سازمان نظام پرستاری:

حداکثر تا دو ماه آینده شاهد تحول در کارانه پرستاران خواهیم بود

 رئیس کل سازمان نظام پرستاری از تحول در کارانه دریافتی پرستاران، حداکثر تا دو ماه آینده خبر داد و گفت: البته افزایش کارانه پرستاران از اول آبان اعمال می شود و معوقات آن از اول آبان به پرستاران پرداخت می شود.

 

متن كامل خبر ادامه مطلب

 

سعیداسکندری بازدید : 15 سه شنبه 25 آذر 1393 نظرات (0)

خنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس خبر داد

رسیدگی به مطالبات جامعه پرستاری در کمیسیون اصل 90 مجلس

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس از بررسی شکایتی در خصوص عدم اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری در این کمیسیون خبر داد و گفت: وزارت بهداشت متعهد شد تا اوایل اسفند گزارشی مبنی بر روند اجرایی شدن این قانون به کمیسیون ارائه دهد.

بررسی مطالبات جامعه پرستاری در کمیسیون اصل 90 مجلس

حسین آذین در گفت و گو با خبرنگار نظام پرستاری، در تشریح جلسه روز گذشته کمیسیون اصل 90 مبنی بر بررسی شکایتی در خصوص برخی مطالبات جامعه پرستاری از جمله عدم اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری گفت: در این راستا جلسه ای در کمیسیون اصل 90 با حضور محمد میرزابیگی، رئیس کل سازمان نظام پرستاری و معاون پرستاری وزارت بهداشت،سیدیعقوب جعفری رئیس شورای عالی نظام پرستاری،  یعقوب قدسیان، رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری تهران و دکتر حریرچی، قائم مقام وزیر بهداشت و برخی از اعضای کمیسیون اصل 90 برگزار شد.

وی افزود: در شکایت واصله از سوی سازمان نظام پرستاری و هیئت مدیره نظام پرستاری استان تهران به کمیسیون اصل 90 آمده بود که چرا ماده واحده قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری که در سال 86 در مجلس تصویب شده است و در سال 92 نیز بنا به پیشنهاد وزارت بهداشت و تأیید شده شورای عالی بیمه سلامت باید تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی کادر پرستاری تعیین می شد، اجرایی نشده است.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس، ادامه داد: پیرو این شکایت، روز گذشته جلسه ای در کمیسیون اصل 90 با حضور مسئولان مربوطه تشکیل شد و مسئولان سازمان نظام پرستاری درخواست خود را مطرح کرده و مسئولان وزارت بهداشت نیز توضیحات و اقدامات صورت گرفته در این زمینه را توضیح دادند.

وی افزود: مسئولان نظام پرستاری بر این باور بودند که تأخیر در اجرای این قانون موجب بی اعتمادی در بدنه پرستاری کشور می شود چرا که قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، نشان دهنده پرداخت مبتنی بر عملکرد است و با توجه به اجرای طرح تحول نظام سلامت انتظار می رود یک تعادل بخشی و منطق بین دریافتی های تیم سلامت اعم از پزشک و پرستار ایجاد شود.

آذین یادآور شد: با توجه به سختی شرایط کار پرستاران تمامی صحبت های صورت گرفته موید این نکته بود که قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری می بایست اجرایی شود.

وی افزود: دکتر حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت نیز در این جلسه ضمن بیان توضیحات در خصوص این مسئله، در نهایت قول دادند که از اول آبان ماه این قانون اجرایی می شود، به این معنا که از این تاریخ تا زمان اجرای کامل قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، علی الحسابی به پرستاران پرداخت شود و سپس براساس محاسبات صورت گرفته از اول آبان، معوقات به آنها پرداخت شود.

وی ادامه داد: همچنین براساس گفته های دکتر حریرچی، بالغ بر253 خدمت پرستاری وارد کتاب ارزشگذاری نسبی خدمات شده است که اجرای آن  در طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد نیازمند 2 تا 3 ماه زمان است و هم اکنون کار در دست اجرا است اما از آن جا که مقرر بود این کار از اول آبان ماه صورت پذیرد باید معوقات پرستاران از ابتدای آبان ماه محاسبه شود.

وی اظهار داشت: لذا مقرر شد فرصتی به وزارت بهداشت داده شود و اواخر بهمن ماه یا اوایل اسفند ماه، کمیسیون اصل 90 جلسه ای دیگری داشته باشد تا گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده از سوی وزارت بهداشت در این باره ارائه شود تا مشخص شود که اجرای این قانون تا چه حد پیگیری و عملیاتی شده است.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 تصریح کرد: به نظر می رسد، اعتقاد و اراده بر اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری هم اکنون در وزارت بهداشت وجود دارد و بر اجرای این قانون متعهد است ولی باید پذیرفت که به هر حال اجرای هر کاری به مقداری زمان نیاز دارد و بحث مسئولان  وزارت بهداشت نیز تنها بحث زمان است و هیچ مخالفت دیگری مطرح نیست.

وی افزود: به هر حال مجلس قانونی را تصویب کرده است و وقتی قانونی در مجلس مصوب می شود، اجرای آن از دست مجلس خارج است و دولت باید پس از تدوین و تهیه آیین نامه اجرایی آن متعهد به اجرای آن باشد، اما متأسفانه در مورد قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری این اتفاق در دولت گذشته نیافتاد و تأخیر پیش آمده دراجرای این قانون نیز از همین نکته نشأت می گیرد.

آذین ادامه داد: اما به نظر می رسد هم اکنون این  اراده در وزارت بهداشت شکل گرفته که این قانون اجرا شود و برای مجلس نیز جای خوشحالی است که این  قانون در مسیر اجرا قرار گرفته است لذا خواهشی که ما از جامعه پرستاری داریم این است که کار خود را با آرامش روحی و روانی ادامه دهند و مطالبات خود را از مجاری قانونی دنبال کنند.

وی افزود: متأسفانه در این جریانات اجتماعی، برخی دنبال بحران سازی و سوء استفاده های دیگری هستند که نباید خدای ناکرده در دامن این دام ها افتاد و باید سعی شود مباحث و مطالبات جامعه پرستاری نیز از طریق تعاملی و قانونی و از طریق تشکل های صنفی و مسئولان نظام پرستاری پیگیری شود زیرا تجمعات بیشتر آرامش روحی و روانی جامعه پرستاری را بر هم می زند. 

این نماینده مجلس گفت: پیگیری مطالبات و خواسته های پرستاری از جمله اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری در مسیر اجرا است و ان شاء الله نتیجه جلسه ای که قرار است اواخر بهمن یا اوایل اسفند با مسئولان وزارت بهداشت در خصوص اقدامات صورت گرفته درباره مسائل پرستاری صورت گیرد نیز قطعاً به اطلاع عزیزان جامعه پرستاری نیز خواهیم رساند.

وی افزود: به هر حال نباید در دام برخی اطلاعات غیر موثق نظیر اختلاف درآمدی 200 برابری بین پرستار و پزشک افتاد زیرا واقعآً این اطلاعات منبع موثقی ندارند و بنا بر اطلاعاتی که ما از مدتها پیش جمع آوری کرده ایم، این موضوع صحت ندارد.

آذین یادآور شد: اینکه پرستاران بیشترین سهم را بر بالین مریض دارند، سختی کار دارند و یکی از حلقه های اصلی زنجیره درمان هستند، بر کسی پوشیده نیست و مسائل و مشکلات آنها نیز در حال پیگیری است و ان شاء الله ظرف دو ماه آینده اخبار خوشی برای جامعه پرستاری خواهیم داشت

http://up.nursepress-hamedan91.ir/up/nursepress-hamedan91/Pictures/cooltext1849701920984246.png

سعیداسکندری بازدید : 19 سه شنبه 25 آذر 1393 نظرات (0)

رئیس بیمارستان شریعتی تهران:

با کمبود جدی نیروی انسانی بویژه در بخش پرستاری مواجه هستیم

رئیس بیمارستان شریعتی تهران گفت: با کمبود جدی نیروی انسانی بویژه در بخش پرستاری مواجه هستیم.

با کمبود جدی نیروی انسانی بویژه در بخش پرستاری مواجه هستیم

به گزارش پایگاه اظلاع رسانی نظام پرستاری به نقل از باشگاه خبرنگاران، دکتر احمدرضا سروش گفت: حجم بالای مراجعات از شهرستانها به تهران، موجب کاهش خدمات رسانی می‌شود و این در حالی است که با کمبود جدی نیروی انسانی بخصوص در بخش پرستاری مواجه هستیم.

 وی افزود: مشکل حال حاضر بیمارستان شریعتی و اکثر مراکز بیمارستانی دولتی، کمبود فضا و حجم بالای بیماران بستر‌ی است. این در حالی است که مراکز بیمارستانی در شهرستانها و مراکز استانها، امکانات بسیار خوب، فضا‌های نو ساز و باز سازی شده و متخصصین بسیار با تجربه را در اختیار دارند.

وی ادامه داد: علت اصلی مراجعات بالاتر از شهرستانها به مراکز بیمارستانی در تهران، مشکل فرهنگی است که تصور می‌کنند امکانات و ارائه خدمات پزشکی در تهران بهتر است و علی رغم اینکه در تهران با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند ولی باز هم شاهد حجم بالای مراجعات از شهرستانها هستیم.

دکتر سروش گفت: وزیر بهداشت طی بازدیدی که از بیمارستان شریعتی داشت، از نزدیک مشکلات را شاهد بود و قول مساعدت و رسیدگی بیشتری برای کاهش حجم مراجعه کنندگان داد.

http://up.nursepress-hamedan91.ir/up/nursepress-hamedan91/Pictures/cooltext1849701920984246.png

سعیداسکندری بازدید : 13 سه شنبه 25 آذر 1393 نظرات (0)

ستاران و پزشکان داوطلب مقابله با ابولا چهره سال مجله تایم شدند

تمام پرستاران، پزشکان، محققان و داوطلبانی که برای مقابله با بیماری ابولا و کمک به مبتلایان به این بیماری در مناطق درگیر حاضر شده اند، به عنوان چهره سال 2014 مجله تایم معرفی شدند.

پرستاران و پزشکان داوطلب مقابله با ابولا چهره سال مجله تایم شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری، چهارشنبه (۱۰ دسامبر) "چهره‌ سال ۲۰۱۴" مجله‌ تایم معرفی شد و همه‌ کسانی که به جنگ ویروس مهلک ابولا و اپیدمی این بیماری مرگ‌آفرین رفتند، به عنوان "چهره‌ سال ۲۰۱۴" انتخاب شدند.

 

مجله تایم تأکید می‌کند که همه‌ پزشکان، پرستاران، محققان و داوطلبان که حاضر شدند با آگاهی به خطر ابتلا به این ویروس کشنده به مناطق درگیر اپیدمی ابولا روند و با گسترش هرچه بیشتر آن مقابله کنند و برای نجات جان مبتلایان بکوشند، چهره‌ ماندگار سال‌ هستند.

 

نانسی گیبز، سردبیر "تایم"، در مقاله‌ای که درباره‌ چرایی این انتخاب نوشت، افرادی را که به کمک مبتلایان به ابولا رفتند "قلب قهرمان" سال نامید.

 

وی در یادداشت خود با تأکید بر اینکه تقریباً همه‌ دولت‌ها و کشورها و نهادهای بین‌المللی متولی در مبارزه با اپیدمی ترسناک ابولا در سال ۲۰۱۴ ناموفق بودند، پرستاران و پزشکان و داوطلبانی را که به جای دست روی دست گذاشتن، عازم مناطق درگیر ویروس شدند، ستایش کرد.

 

سردبیر تایم می‌نویسد: از آنها بپرسید چرا چنین ریسکی می‌کنند. بعضی می‌گویند به خاطر بشریت، بعضی به خاطر خدا و باورهای مذهبی‌شان، برخی به دلیل تعهد به کشورشان و هموطنان خود. آنها دلایل مختلفی دارند، اما یک چیز واضح است، جان خود را قمار کردند تا دیگران را نجات دهند.

 

تایم با تأکید بر اینکه گسترش ویروس مهلک ابولا یک "جنگ تمام‌عیار" است و نظام بهداشت جهانی اصلاً در حدی پیشرفته و هماهنگ نیست که بتواند مبارزه‌ همه‌ جانبه‌ای با این ویروس داشته باشد، شجاعت آنها که به قلب خطر زدند، را ستود.

 

سنت هر ساله و پر طرفدار انتخاب "چهره‌ سال" از سوی مجله‌ تایم از سال ۱۹۲۷ آغاز شد و هر سال ادامه دارد.

http://up.nursepress-hamedan91.ir/up/nursepress-hamedan91/Pictures/cooltext1849701920984246.png

سعیداسکندری بازدید : 24 سه شنبه 25 آذر 1393 نظرات (0)

ئیس سابق بیمارستان بقیةالله (عج)

پرستاران هم می‌توانند رئیس بیمارستان باشند

رئیس سابق بیمارستان بقیةالله (عج) با اشاره به اینکه پرستاران هم می توانند رئیس بیمارستان باشند، گفت: لازم است به نقش پرستاران در تصمیم‌گیری و حتی در مقام ریاست بیمارستان توجه ویژه شود.

 

متن كامل خبر ادامه مطلب

 

سعیداسکندری بازدید : 17 سه شنبه 25 آذر 1393 نظرات (0)

مشاور معاونت پرستاری وزارت بهداشت:

حمایت وزارت بهداشت شامل پرستاران بخش خصوصی هم می‌شود

مشاور معاون پرستاری وزارت بهداشت، گفت: هر چند وزارت بهداشت، متولی پرداخت مزایا و کارانه به پرستاران در بخش‌های خصوصی نیست، ولی تلاش وزارت خانه این است که پرستاران در مراکز خصوصی هم دریافت‌هایی غیر از حقوق داشته باشند.

حمایت وزارت بهداشت شامل پرستاران بخش خصوصی هم می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری به نقل از باشگاه خبرنگاران، دکتر عباس عباس زاده، گفت: متولی پرداخت کارانه و خدمات پرستاری در مراکز درمانی دولتی، وزارت بهداشت است و این در حالی است که در مراکز درمانی خصوصی، تحت نظارت وزارت بهداشت نیست با این وجود وزارت بهداشت در حال رایزنی با وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی است تا دریافت‌های مراکز درمانی خصوصی هم قانونمند و یکسان سازی شود و به غیر از حقوق، دریافت‌هایی داشته باشند.

دکتر عباس زاده گفت: لازم به ذکر است که وزارت بهداشت اقداماتی در خصوص ارتقا میزان کارانه پرستاران انجام داده و قرار بر این است که پرداخت‌ها از تاریخ اول آبان ماه محاسبه گردد که طی 2-1 ماه آینده به صورت علی الحساب محاسبه می‌شود تا آیین نامه آن به طور کامل و منسجم نوشته شود.

وی افزود: علیرغم محدودیت در پذیرش دانشجو در بعضی رشته‌ها، ولی شاهد افزایش ظرفیت پذیرش مراکز دانشگاهی در رشته پرستاری هستیم، هرچند این روش می‌تواند بخشی از کمبود پرستار را جبران کند ولی راه حل نهایی نیست.

مشاور معاون پرستاری وزارت بهداشت ادامه داد: درحال حاضر هم تعداد مراکز آموزشی جذب دانشجوی پرستاری و هم تعداد پذیرش دانشجوی پرستاری افزایش یافته است که می‌تواند تا حدی کمبود پرستار را جبران کند ولی راه حل نهایی نیست چرا که فارغ‌التحصیلان باید جذب مراکز درمانی شوند و به علت کمبود حقوق و مزایا در عمل شاهد این افزایش کادر پرستاری نیستیم.

وی ادامه داد: هرچند سیاست وزارت بهداشت، افزایش ظرفیت در پرستاری است، ولی تا زمانی که شاهد افزایش حقوق و مزایای پرستاران نباشیم، عملاً این سیاست، محقق نخواهد شد.

عباس زاده اضافه کرد: البته اقداماتی درخصوص اصلاح کارانه پرستاران و نظام پرداخت‌ها انجام شده است که نتیجه کوتاه مدت آن افزایش ترغیب پرستاران به ماندن و کار کردن در این حرفه است و نتیجه بلند مدت آن، افزایش جاذبه برای ادامه تحصیل در رشته پرستاری خواهد بود.

وی یادآور شد: خدمات‌دهی ناکافی و باکیفیت پایین از جانب پرستاران به مردم با عدالت اجتماعی، هم‌خوانی ندارد و نباید فراموش کنیم که هدف اصلی طرح تحول سلامت، ارتقاء عدالت اجتماعی بین مردم است.

http://up.nursepress-hamedan91.ir/up/nursepress-hamedan91/Pictures/cooltext1849701920984246.png

سعیداسکندری بازدید : 17 سه شنبه 25 آذر 1393 نظرات (0)
پرستار شیرازی موفق به ساخت Digital Safty Box  شد
 

شیرین قنواتی در گفت‌وگو با خبرنگار نظام پرستاری، اظهار كرد: هدف از طراحی و ساخت سیفتی باكس دیجیتالی صرفه‌جویی در هزینه‌های بیمارستانی و جلوگیری از Niddle Steak شدن پرستاران پرسنل بیمارستانی و خدمتكاران تنظیف‌كار در بیمارستان بود.

وی ادامه داد: در Safty Box  عادی پرستار و پرسنل بیمارستانی باید سرسوزن را از بدنه‌ سرنگ جدا و سوزن را به‌داخل جعبه بیندازند حال آنكه در Digital Safty Box   كاتر یا قیچی جكی در داخل Safty Box  قرار می‌گیرد و به كاتر سنسور چشمی وصل است.

این پرستار مخترع افزود: سرنگ پس از استفاده داخل این جعبه قرار می‌گیرد، سنسور تحریك و كاتر سرسوزن به همراه بخشی از تیوب سرنگ (از محل اتصال سر سوزن به پیستون به نام Connector ) قطع می‌كند بدین ترتیب محل تیز و یا برنده‌ای وجود ندارد تا سبب زخمی شدن دست پرسنل شود.

قنواتی پایلوت این اختراع را در بیمارستانهای دانشگاهی منوط به اخذ گواهی ثبت اختراع عنوان کرد و گفت:  از این‌رو مطالعه آزمایشی در بیمارستان از این پس انجام می‌شود.

وی یادآور شد: برخی قطعات این دستگاه نظیر سنسور چشمی آن از خارج از كشور وارد شده است.

http://up.nursepress-hamedan91.ir/up/nursepress-hamedan91/Pictures/cooltext1849701920984246.png

سعیداسکندری بازدید : 39 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه خبرهای خوبی برای حوزه پرستاری در راه است، از افزایش حقوق پرستاران خبر داد و گفت: مشکل کمبود نیروهای پرستاری نیز به زودی رفع می‌شود.

به گزارش فارس، معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه خبرهای خوبی برای حوزه پرستاری در راه است، از افزایش حقوق پرستاران خبر داد و گفت: مشکل کمبود نیروهای پرستاری نیز به زودی رفع می‌شود.

محمد میرزابیگی، ظهر امروز به دنبال سفر خود به استان یزد به منظور شرکت در پانزدهمین همایش سراسری آموزش پزشکی از طرح‌های بهداشتی و درمانی شهرستان مهریز بازدید کرد. وی با اشاره به اینکه در بیمارستان‌های استان یزد کار تیمی در حوزه درمان به خوبی انجام می‌شود، اظهار داشت: پرستاران و پزشکان با همدلی برای جلب رضایت بیماران تلاش می‌کنند و همراهی آنها با یکدیگر در قالب یک تیم، بسیار خوب و مثال‌زدنی است.

بقیه در ادامه مطلب»»»

درباره ما
این سایت رسمی بوده وبا طراحی اختصاصی توسط آقای سعید اسکندری برای دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی همدان -1391 طراحی گردیده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ايا كار كردن با سايت براي شما اسان است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 36
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 760
  • باردید دیروز : 702
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,462
  • بازدید ماه : 1,462
  • بازدید سال : 64,661
  • بازدید کلی : 159,229
  • کدهای اختصاصی